Garantie si Service

Garanția produselor noi achizitionate prin magazinul Cleon cât si de pe site-ul www.cleon.ro , conform legii, este de 2 ani pentru persoanele fizice si 1 an pentru persoanele juridice de la data cumpararii.

Produsele sunt noi in ambalaje originale.

Lipsa documentelor

Produsele se prezinta in unitatile service insotite de factura fiscala in original si certificatul de garantie. Lipsa acestor documente atrage iesirea din garantie a produselor!

Nu se acorda garantie pentru produse consumabile.

Nu intra sub incidenta garantiei, chiar daca in dreptul produselor se specifica termenul de garantie:

  • Mufe, sisteme de prindere și transport, șuruburi, pini, roți, cabluri de alimentare si semnal, huse, etc
  • Baterii si acumulatori
  • Telecomenzi
  • Difuzoarele din componența incintelor acustice (drivere)
  • In general orice tip de consumabil
  • Microfoanele descentrate datorita socurilor (scapare din mana) si care au fost
  • Bobine
  • Piesele de schimb pentru diverse echipamente si instrumente

Cauze ale pierderii garantiei: 

  • Interventii neautorizate, inclusiv reparatii executate de persoane sau firme neautorizate de producator / vanzator, efectuate asupra produselor sau asupra oricarei componente a acestora; 
  • Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de manipulare, transport, instalare, punere in functiune, utilizare si intretinere prevazute in documentatia produsului;
  • Deteriorari termice, mecanice si plastice ale produselor, datorate loviturilor, expunerii la surse de caldura, accidentelor, vibratiilor, intemperiilor sau neglijentei in utilizare;
  • Folosirea de baterii, surse de alimentare necorespunzatoare sau alte accesorii decat cele aprobate de producator / vanzator;
  • In cazul in care produsele prezinta urme de contact cu lichid de orice natura (apa, solventi, uleiuri, vopsele, acizi etc);
  • Interventii neautorizate asupra programului (software) furnizat impreuna cu produsele;
  • Instalarea de programe (software), altele decat cele livrate impreuna cu produsele; 
  • Conectarea și utilizarea gresita a echipamentelor cumparate

Expedierea produselor in garantie se poate face prin intermediul firmelor de curierat, prin cerere de ridicare produs de la beneficiar sau prin alte metode de expediere. 

In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit dupa verificare.

Garantia se acorda numai produselor insotite de certificatul de garantie in original si a facturii fiscale si o descriere a defectului.

Ambalajul produselor nu este obligatoriu, insa Cumparatorul isi asuma orice paguba ce poate surveni in urma transportului si a ambalarii necorespunzatoare pentru transport.